Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 30, 2009

Kaki aku sakit

tak tau la pesal kaki aku sakit sangat daripada semalam.. takkan le kesan aku g shuping kat BB leh sampai hari ni... sakit woo..kalo ade org urut ni mmg best sesangat lah!!

ade sesapa nak tolong urut..? pleaseeeeee...

Adey la..terasa mcm ngengada lak..sakit kaki pun nak ngadu kat blog..hahaha...ah..lantak lah..kalo aku citer kat orang pun, bukan org nk dgr citer remeh temeh macam ni..

so, blog ni setia je layan aku..hahaha...walau pun x dapat membantu, atliz aku dpt luahkan perasaan aku... Tapi hanya Tuhan yang bisa membantu ku...

Hujung2 tahun ni byk lak org melanja aku makan..aku pun rase yang aku makin berat, kain n jeans aku makin ketat..siyol tul lah..aku ni asek makan jeeeeeeeeee...

ni la kutt kesannya kat kaki aku neh..tapak kaki kecik...badan berat..

mgkin kaki aku tak dapat menampung berat aku sekarang neh...aku sblm ni tak penah cecah 60 kg...sekarang mak kauuuu..62 kg...sgt berat utk seseorang yang berketinggian 153 cm.......

aku pun bukan nak kurus kering macam model2 tuh..aku nak macam dulu balik..berat sekitar 55 pun dah cukup ok utk aku..aku suke jd chubby sebab mak aku kata aku comel.. hahahhahaaaa....pasan je kan..mmg la mak aku kata aku comel sebab muke aku macam muke die mase muda2...sebijik lak tuh!!huhu...

esok dah masuk lak tahun baru..kawan2 ajak kuar..tgk wayang la..layan karok la..maken2 la...

ape la aku mepek neh..aku nk citer sal sakit kaki je sbnrnya..ermm..ntah2 kaki aku sakit pasal udara yang sejuk lam opis ni kutt..aku ni bukan leh sejuk2 sgt..senang sgt demam...bila kat umah, tak pulak rase sakit mcm ni... ni ayat nak sedapkan hati neh..

"mungkin aku sakit kaki sebab ekon sejuk, bukan sebab aku makin berat "...:P

hahhaa..ah..lantaklah..aku ni tgh nak siapkan keje leh lak bantai menaip kat blog neh...wooottt...

KGA form utk COP masih lagi dalam proses penyiapan..insyallah, pas setel ngan roadcare, siaplah KGA table neh..senang je jaga maintenance ngan HR ni pasal bos maintenance tu bos aku, bilik die depan mata aku je..
Bos HR lak satu bangunan ngan aku..so, tak yah la aku nak menjelajah satu Malaysia kalo nak berurusan pasal KM neh...semoga KBO 2011 yang dihasratkan, dapat dicapai dengan kerjasama semua pihakk.. wooott...

No comments: