Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 14, 2010

di hari ini,esok dan seterusnyaaaaaaa........

hari ni aku balik keje ngan segala2nya kusung..hehhe...makanya aku kena pk apa yg aku nak buat bila busan2...

ngadap muke nani je la jawabnye nie..hehe...

every weekend lak mungkin kena balik kampung atau kuar umah tgk wayang ke apa ke..janji x busan kat umah...

adeyy laa..umah cuma jadi persinggahan untuk aku melelapkan mata jela neh...apa pun tak leh buat dah...

yang rutin tu standard laaaa...

24 jam aku : 8-10 jam tido
: 2-3 jam kemas umah
: 1 jam solat, mandi, makan
: 1 jam basuh kain

yg lg 10 jam tu aku nak buat apa ekk selain dpd keje..kalo sabtu ngan ahad tuh cane...nak kuar selalu pun kering jugak aku nie kang...

masih lg berfikir mcm mana nak menghiburkan hati neh...adey laaa...busan sgguh umah ku skrg nieeeeeeeee.......

tolongla kasik sket idea nak hilangkan boring nieeeeeeeeee.......



No comments: