Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

Oh mak kuuu...

Hari tu aku balik kampung macam biasaaaa.... standard la cuti kan...aku pun mmg suke mangun lambat. Di pagi Ahad yang damai pada tanggal 10 Januari 2010............

Mak : Woi Nurul!! ko punye buku sume hancur tu......

aku yang terpisat2 di keheningan 8.30 pagi tu tanye la balik

aku : Buku mende neh?

Mak : tu buku ko sumer hancur...mak tercampak beg kau lam washing machine!!!

Aku : Makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..........!!!!!!!!!

Aku dengan sepantas kilat segera berlaki mcm Mike Tyson ke pusat pembersihan baju Cik Siah n Co melihat byk kertas2 yang sudah hancur dimamah Dynamo......(wangi siot)

Diari aku yg baru dapat 3 hari yg lalu tak ku endah kan...slip gaji 3 bulan yang hancuss x ku hiraukan....yang utama!!! kamera kampeni...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............

Oh ibuku....

Mak aku tampak kaget..aku pucat..kamera itu tidak berfungsi lagi..tak leh on...oh tidakkk!!!

Aku cuak gila tyme tu..apa aku nak buat nie..macam mimpi ngeri je..adeyy laaa...mujur mak aku cool semula..mak aku kata......

'tak pelah, biar mak ganti..'

thanks mom...org tak mintak pun mak nak ganti..tapi kalo mak nk ganti..elok benar le..hehhee... 900 telah dikeluarkan dpd akaun mak....adeyy...bape bulan la mak nak dpt duit tu balik...nti org ganti ye makk..hehehe....

aku pun satu..aku campak handbag aku atas katil...oleh sebab mak aku nak tido, aku campak kat dalam bakul baju2 kotor sebab aku takut letak kat tempat yang tinggi...takut jatuh nti rosak lak..hehehe...mak aku lak, di pagi yang hening tu, campak baju kotor lain lam bakul tu dan menenggelamkan handbag aku yg juga ada kat dalam tu.

so, mak aku nak cuci kain terus campak apa saje yg ade lam washing machine tersebuttt...

salah aku le pasal letak kat tempat merapu yg aku kira cukup selamat...hahaha..bodo tul aku neh..hahaha....

Bila aku masuk opish, aku segera bgtau encik bos admin yakni Cik usin pasal kamera tu..die leh gelak je...cool betul beliau..lega hati cuak ku ini....die kata cek le leh repair ke tidak...

aku just nk bgtau je sebenarnye..aku tau kamera tu mmg tak leh repair pasal dah kene 'cuci' dgn dynamo milik cik siah...hehehe...

oleh itu semalam tak ni 17 Januari 2010 aku dah beli kamera baru di Low Yatt..hehehe...lega hati aku..hopefully takde tragedi lagi yang berlaku... I love my mom..cian mak..huhu..sori makkk...

No comments: