Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

sedetik perbualan menyakitkan hati...

Macik : Nurul ni makin lama makin gemuk macik tengok
Aku : Biarlah...dah Tuhan anugerah sy badan macam neh...
Macik : Yela tapi macik tengok kau gemuk sangat..mak kau mesti marahkan,sampai kata takut baju pengantin tak muat
Aku : Biarlah...mak sy bukan marah..die bergurau je...
Macik : Yela..hati kau mesti senangkan..tu pasal badan gemuk dan tembam..
Aku : Tak senang mana pun...tapi badan sy gemuk macam ni pun ramai yg minat kat saye

dan terkemudian macik berlalu pergi............dah tak tau nak cakap apa lah tu...vavi tol..........ni adalah dialog yg sama yang asik berulang tah bape juta kali....macam sial.........pas ni kalo die cakap aku gemuk lagi aku nak guna ayat yg lebih menyakitkan hati lagi...

contohnya..

"sy gemuk pun bukan nyusahkan makcik"
"sy gemuk pun sebab duit sy banyak, gaji sy besar"
"sy gemuk tapi sy lagi cun dpd macik"

kalau korang ade idea apa2 nak sakitkan hati org tua tu sila bgtau aku k...

aku tak kisah kalau org tegur badan aku nampak naik...tapi aku tak leh terima penghinaan..........ayat2 poyo di atas cuma nak sakitkan hati die je..i do not mean it..

aku bukan berlagak..aku cuma nak macik tu diam...!!

No comments: