Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

hanya aku...

Mungkin hanya aku yang anggap benda tu istimewa...mungkin pada kau tidak...

Keras hanya nampak pada gaya dan pertuturan, tapi tidak pada hati sebab aku tetap kaum hawa yang sangat fragile...

Walau pun ramai yang menghina ke, mencaci ke, mengutuk ke...pada aku mudah je... mungkin sebab kau rasa aku ni teruk dan kau rasa kau sempurna...

Hakikat manusia ni kan memang begitu, ada kelebihan, ade kekurangan...aku terima dengan hati yang terbuka..dan aku tak pernah dan tak akan mintak orang untuk suka aku atau benci aku...

Katalah apa sahaja tentang aku, penat mulut tu nanti, kau diamlah...

Tapi pernah ke kau fikir, kenapa aku jadi marah? Mesti ada sebab kan? Gila ke apa tetiba je nak marah?

Ramai orang kata aku baran, terpulang, pada aku, aku bukan baran, cuma tegas...Kalau aku betul2 baran atau garang, kenapa ade anak buah aku yang kuar statement

"..susahnye nak tengok maksu marah, kalau marah pun senyum je..baikkk je.."

then?

Fikir la..aku bukan takleh berdiplomasi...boleh je, tapi pantang je aku buat silap sikit, mula la gelabah cakap aku kurang hajar la, biadap la, mak bapak tak ajar la...

wah wah wah....

sekurang2 ajar aku pun, tak penah lak aku hina mak bapak orang lain...

Siapa lagi kurang ajar sebenarnye?Kau tu dak cukup ajar sangat agaknye sampi suke hati kutuk mak bapak aku..Kau sapa..??

Aku takkan marah kalau orang tak wat aku marah... aku takkan sayang kalau orang tak wat aku cair...

Kalu kau kurang hajar dengan aku, maka itu lah jugak yang kau dapat...

Kalau kau berlembut dengan aku, itu jugak le yang kau rasa...

Kalau kau rase aku tak baik untuk kau, jahat untuk kau, kurang hajar untuk kau...

Sila la step out from my life...

Mungkin kau terlalu hebat untuk aku...

No comments: