Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

kejayaan berterusan dalam bulan Ramadhan.. :)

alhamdulillah...masuk hari ke doploh hari ni kite sume berpose dan aku baru je tinggal sehari pose..maknanya aku kantoi pose sehari...mase tu hari kedua pose...bukan masalah wanita...cuma ku tak sihat...bukan demam...tapi tulang peha aku sakit n tak leh berjalan yang membuatkan aku terpaksa bukak pose untuk makan ubat...

sakit gila time tuh...gile ko...tak leh jalan okesh..rase nk mintak orang dukung je..hehehe...tu la akibat asik bergurau kat opis smpi jatuh kusi...ekekeke...

sebenarnye bukan tu yang aku nak citer kan...

tapi pasal kejayaan aku menurunkan berat badan...huhu...sewonok taww...orang yang debab macam aku ni la da turun berat badan macam satu kejyaan yang abadi sebab bukan senang tauuu...

just imagine, lebih kurang 10 hari pose, aku hilang 3 kg...dan setakat semalam aku hilang lg 2 kg...
menjadikan jumlah keseluruhan berat aku yang hilang ialah 5 kilo...besttt..!sebelum pose berat aku 66 (paling berat seumur hidup aku) dan kini 61...

bila dapat tau je berat aku turun, aku segera text Aril ngan Suha sebab mereka berdua la yg byk encourage utk aku turun berat badan...hehehe...

Anything 4 u sayang.....

dan Suha la consultant aku pasal diet...hehehe....sbb body die skrg wat aku tercabar sebab mase kat UUM die pun kira berisi jugak walau tak sedebab aku...tapi skrggg....kuwussss...!!

persoalan : agaknye mampu tak aku terus turun kan atau terus maintain smpi lepas raya..??huhuhu...

5 comments:

adaakukisah said...

dah perasan dri mula dah sjak iklan nie disiarkan....emmm sapa lah yg membenarkan iklan nie disiarkan.....???...

adaakukisah said...

dah perasan dri mula dah...sjak iklan nie disiarkan...siapalah yg mbenarkan iklan nie disiarkan???....org itu yg ptut dipersalahkan...huhuhuu

Nurul Syuhada said...

salah komen ko neh...hehehe...anyway...memang pun...

suha Is me said...

haha..sebab nani mengomel sal iklan neh, tros la semua pun bukak mata kan *bodek nani sket*

and to syuhada, keep the diet on okesh..wish u luck!

Nurul Syuhada said...

suha :insyallah...pas pose nam neh terus joging balik..hehe