Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

20 minutes before lunch...

Ngantuknye la pulak mata ni padahal aku tido jarang melebihi 10 malam...selalunya kul 9 da tarik selimut..wawawawa...

Nak tgk tv?aku bukan minat sgt citer2 kat tv neh..

Nak dgr radio? aku bukan ade radio pun..

dah tu nak wat mende agie..??tido sudehhh....rase mcm takde life gak...tapi nak wat cane...mmg itu je yang aku suke wat..hahaha...

aku nak citer mende tadi sebenarnye hah?aku lupa lah...jap g kalo aku teringat, aku sambung citer...nyanyuk aku ni dah agaknye..hahaha...

No comments: