Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

tak nak tido lambat lagi...

isnin malam selasa, aku lepak2 berborak2 tak hengat dengan Nani ngan Suha sementara Sue da lena diulit intan...

boraknye borakkkk...

dah pukul 1 lebey..mak ai..lambatnye aku tidooo..

sudahnye esoknya meeting, tengahari pulak ke Bentong...badan penat yang amat...petang selasa tuh, balik keje aku landing2 kejap..nak rehatkan badan...ntah bila masa aku terlelap..tau2 dah subuh..

aku masih pakai baju kurung...mak aiii...

kantoi la maghrib dan isya...adesss...

tu la, tido sampai 13 jam, pale aku masih pening sampai sekarang...

moral of the story, Nurul Syuhada, sila masuk tidur sebelum pukul 10..!!