Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

wahai lelaki...

kalau nak ngurat..tak yah la puji aku lebih2...baru sembang 2-3 minit dah kata aku ni baik la..lain dari yang lain la...

aku bosan la dengan pujian lelaki...sebab asik itu je la ayat korang...beb, lu silap orang la nak usha...gua tak makan puji..gua tak makan bodek la..nak usha aku wat cara lain laaa...

kalau ade hati nk usha gua, jumpe mak aku dulu...takyah nak kunun2 nak berkenalan sebab terpikat dgn keayuan aku ke (sebab aku tau kau tipu), terpikat dengan aku yang asik wat lawak je (memang mana2 laki akan cakap aku lawak), terpikat dengan cara aku yang selamba ke apa ke...weeyy..ayat lapuk laaa...

sebab pujian tu nanti akan berubah jugak one day...korang akan start cakap..

peh..gila minah neh...kasar la die ni...kurang ajar gila mulut die...huh...queen kontrol lah...taknak la minah ni..kampung style...ciss...kuat cemburu...kuat merajuk dan sebagainyaa...

da bosan la weeeyy...ni pun tah betul tah mamat ni..ntah sapa2 tah...ntah2 nyamar jek..bosan la cara ngorat "budak sekolah" neh..huh!!

ni lagi satu hal yang macam nak paksa aku kawen ngan die lak...ade la sorang neh..asik pakse aku kawen ngan die je..aku taknak PAHAM takkk?

huh...

sekian luahan rasa untuk hari ini...

2 comments:

azman hashim said...

Hahahaha apasalah nye layan kan aje.....

Nurul Syuhada said...

malas la...derang ni menggatal je lebey...