Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

dulu lain, sekarang lain...

semalam housemate merangkap department mate aku beria bagitau yang dulu aku nampak kurus...cuma nampak kurus atau memang kurus itu aku tak sure...

sebab seingat aku, aku mmg tak pernah jadi individu bertubuh kurus...mmg aku dikenali sbg seorang yang berisi sejak aku kecik...celah mana yang aku kurus neh?

Nani bersungguh2 kata aku mmg kurus, peha kecik per semer..aku pun geledah la gambar2 lama aku kat FB dan au sendiri terperanjat..haah eaakkk..kurus jugak aku zaman dulu...hahah...mmg beza gila dgn skrg neh..hehe...

let's check it out..!!
but ini lah yang berlaku setelah aku meninggalkan zaman belajar...manyak gumuk wwwoooo...hahaha...
ni lah yang terjadi bila makan dah tak terkawal...exercise da tak buat...wahahahhaa....montelnye akuuuu..wawawawawa....

5 comments:

Fahmi Isa said...

kurusnye..tapi skang kenape ek..hmm mok mok mok..

suha Is me said...

huhuhu..
skip dinner atau dinner plg lewat 6 ptg..insyaAllah boleh turun berat..

fahmi ckp mcm la die tak cett cett..mujur ade DM je, kalau tak dah bole dpt pingat PJK *perut jalan ke depan*

~♥ iella ♥~ said...

dulu kurus..tp skrg comey...
okey what....

salam kenal,
http://fadthnwan.blogspot.com

Nurul Syuhada said...

fahmi : asik makan je..mmg la mok2..hehe

Suha : mmg wat mcm tu but mmg tak leh turun

Iela : segala puji hanya bg Allah...i follow u..hehe...

hazman aka species1980 said...

hurmmm... still okey lagi tue... sedap gak mata memandang...