Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

perfect match...part 2..best..

setiap hari kamis, jam 2.30 ptg...

aku dan nani pasti akan tercongok depan bilik nani tgk muka kawan2 opis...

Dorg ni mmg unik...lain dpd yang lain...sbb dorg pakai seluar..aku pakai kain..suar kecik di dalam...dorg ni mcm rancangan realiti untuk cari pasal....mcm ceta BANG BANG BOOM..

akan ade 5 org jejaka tampan yang akan berdiri dengan gagah..segagah badan abg GAGAH nani.. ...kemudian, aku akan memanggil jejaka mana2 lah untuk dipilihi buat pasagan...adehh..

bila mamat aku pilih tu masuk, aku dan nani akan matikan lampu pada rostrum kalo aku n nani tak minat ngan mamat tadi...hmm sape la agaknya yg kena tutup lampu 2 kan..

kalau aku minat, akan ada lampu biru pada rostrum masing2...
jejaka kacak 2 tadi akan memperkenalkan diri dan ade 3 slide yang cerita pasal diri die kat aku, nani jadi penilai kerjaya die.. dan pandangan die terhadap cinta terhadap aku..nani check muscle gagah ke tak..

hehe..

lepas tu aku leh tanye apa je soklan kat die...kalau dah berkenan kan..hehe..i ok aje..

lepas tu kalau smpi 3 slide pun masih ade yang nyalakan lampu, maka jejaka tadi leh pilih la mane2 awek yang die berkenan untuk g dating n die dapat hadiah berupa elaun dating dengan aku..

kalau 10 org nyalakan lampu, die dpt la 1000...kalau ade3 org je...300 la die dpt...jadi la 2 pun aku dah murah hati dah bagi..

mcm tu la kisahnye...try la tgk..mmg layan.....layan drift dengan keta NEO aku...nani amalkan bersenam setiap hari..Malaysia Boleh..1 OPIS..

No comments: