Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

jalan2 dan kepenatan di Jom Heboh...Bukit Jalil...

Memula gerak dari rumah lebih kurang pukul 11...sampai kat area Bukit Jalil dalam kul 11.15..dekat je dpd umah aku tapi aku stuck kat jem smpi la dekat kul 1...huwaaaa...

baru sampai...with Suha...

tempat parking yg terhad menyebabkan aku terpaksa patah balik ke Tasik permaisuri n amek LRT...

tengok je la lautan manusia yang banyak macam ulat...

wahhh..meriah betul Jom Heboh ni ye...ni First time aku g Jom Heboh kat KL neh..sebelum ni aku g kat Melaka..itu pun ade la 5 tahun dulu...target utama aku nk g sini ialah nak beli barang mekap..sebab time ni derang jual mmg murah gilaaaa..!!

dan biase lah..ade je peluang..snap2 gambar leee...
sempat jugak la aku test drive keta Alza...huhu..lalalllaalala...

pengajaran yang boleh diambil ialah...nak g Jom Heboh jgn berangan nak dapat parking..sila naik LRT..ekekeke...

6 comments:

CaDLyNN said...

oo..ingt nk p jugak..tp tak prefer sgt kt bukit jalil sbb besar sgt..penat..hehe..jadi tak pergila~

Nurul Syuhada said...

mmg sgt penat...start dpd stesen LRT tu pun dah penuh dgn gerai...huhu...

Cik Su said...

dah lama tak g jom heboh.. huhu..

wan muhamad said...

jom heboh ..tak pernah pergi.. perkampungan hadhari pernah best jgk

sibutiz said...

mantabs kawan...
nice post....

Nurul Syuhada said...

Cik Su...ade masa g lah..but g dgn public transport taww..hehe

Wan : sy tak penah g perkampungan hadhari...kalo ade mase insyallah =)