Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Menjadi yang ke-100..tahniah...

Setelah puas aku menanti, siapakah yang bakal dinobatkan sbg followers yang ke-100 kepada blog aku yg x glamer neh..akhirnya..

Jeng jeng jeng jengg..

Aku mengisytiharkan Cik Comel sebagai pemfollow aku yang ke-100...!! Anda mmg comel..!!

Cayalah..!!hahaha....

dah setahun aku wat blog, baru hari ni followers aku ade 100...nampak sgt blog aku x best..ekekeke..

apae pun, korang yang baca mmg best..!!

lepas ni aku nak kasi kredit yang pemfollow ke 1000 plak...tapi tah bape tahun kemudian agaknye baru dpt tu..hehe..sama2 kita nantikan...

apa pun, yang pastinya pengikut yang ke-1000 nanti, aku bukan setakat kasi kredit, tapi bagi sumting...tapi belum terfikir apa dia...mungkin 1000 ringgit? atau 1000 sen? atau nak 1000 daya tanak 1000 dalih? hehehe...

kasi la cadangan apa2 yg best..kalau menarik, mgkin boleh dipertimbangkan =)

thanks to my fren yg kasi aku idea neh....hehehe...

No comments: