Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Selamat Hari Lahir Bonda..!!

Hari ni bestday mak...memang aku saje tanak call mak malam tadi kul 12 sebab mak mmg akan tido paling lewat pun pukul 10... Hari ni bestday mak yang ke 63... Even dulu mak penah sakit,..kena operate...namun Tuhan masih sudi memberi peluang kepada kami untuk mempunyai seorang ibu....

Lepas call berkali2 sejak pagi, mak still x jawab.. aku konfem..mak bangun pagi2 mesti siram pokok, cangkul rumput n beri ayam die menjamu selera makan jagung..hehe....

Selepas percubaan ke-4, baru la aku berjaya cakap ngan mak...aku tanye mak..mak nak apa hadiah besday??

Mak aku jawab..mak nak duit....wuhuhu..bukan tetiap bulan dapat duit keww..erkekeke...pas tu mak aku kata... ade ke nak kasi hadiah nk tanye orang... aku jawab...

Ye ar...nak beli baju, mak da banyak..nak beli pasu, takut pecah lagi...

Mak aku saun tepek...selagi kau dgn Umu (akak aku) asik bergaduh, selagi tu kau jangan beli pasu utk umah ni..hahhaa....

Dah tu mak nak apa erkk..Mak aku pun jawab... Kau hadiahkan mak handbag..yang mahal punye taw... kau beli la kaler orang tua...ingat..!! yang mahalll..!!

wah mak akuuu..hehehe....insyallah....anak mak akan cuba usahakan...tak beli handbag yang mahal..cuma yang termampu je la eakk...anak mak ni pun pakai beg doploh hengget beli kat pasar malam..dah setahun pakai..muahahaha...

Tapi demi MAK..!! apa sahaja untukmuuuu..!! I LOVE U PUAN SITI BASIAH...!!

tapi soalan mak yang terakhir tu wat aku terkedu lah

"kau dah ade boyfriend?"

erkkk....hehehe...


6 comments:

Azie Azra said...

selamat hari lahir aunty!kite kongsi bday bulan 12 sama2 keyh.adiah kongsi ea aunty!hik hik hik

Nurul Syuhada said...

let's blow the candle..!!huhu..happy birthday Azie..!!

Cik Su said...

haha mak dah cari calon menantu

Nurul Syuhada said...

tak mau kawen lg la..huhuhu....

Kamsiah said...

selamat harilahir makcik...anak makcik sgt la sweet...

Nurul Syuhada said...

mekasey..hehehe...