Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Ayna da besar...

Tadi tengok FB kak Ela (Kakak ipar aku), aku tgk die anta Ayna, anak bongsu die daftar masuk darjah 1...dah besar rupanya Ayna maksu ni...dulu mase baby, aku penah jaga Ayna mase bibik die cuti n balik Indon dan aku bergelar Bibik sementara..hehe..
Ayna bergaya dengan baju sekolah die..hehe..teringat mase aku darjah 1 dulu..


Ayna di hari pertama jadi budak darjah 1..hehe...macam takut2 je die...
Mase tu aku selalu bawak die jalan2 kat pasar malam, g kedai...ramai org ingat Ayna anak aku sebab diorang kata muke kitorang dekat2 sama...ade ke patut aku ade anak??Time tu aku baru umur 19 tahun..huhu...Pantas betul mase berlalu, tau2 anak buah aku dah besar dah pun...hehe..

Sama ke muke kitorang??
Apa pun, aku harap, ayna membesar sebagai anak yang baik, tak nakal, pandai kat sekolah, aktif bersukan dan terus comel sampai bila2..hehe...

3 comments:

Heidi Shafiq said...

alahai comelnye.. :)

Miecyber said...

Selamat bersekolah yer Ayna...

Selalulah dengar cakap Mak Su yer...

Biawak Komodo tersenarai 10 benda ajaib di dunia

Nurul Syuhada said...

wakil ayna..time kasih..hehe...