Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 6, 2011

Krisis Minyak Masak...

Akak aku kat kampung call n suruh belikan minyak masak utk mak kat kampung...aku pun mula la menjejalah seluruh Tesco utk beli minyak utk bonda tersayang..mak aiii...kena catu kowttt..

1 famili leh beli 2 botol jekk meaning 2 kilo jekk cowang..aiseh man...

aku ingat balik kampung ni aku nak tanam pokok kelapa sawit belakang rumah...lepas tu bila buah sawit da masak, leh la aku blender wat minyak masak kan?

amacam idea aku?best x?

6 comments:

kmvsblogger said...

pasni masak guna air je..pastu letak manggi..huhuhuh

Mohamadazhan hjDesa said...

salam. dah petrol naik ,semua barang akan terkena tempias.nasib la rakyat bawahan ni...sabar ja la

nadhya ashee'kin said...

blender2 :P bleh laa tuh .hahaa

ღAnies Saღ said...

uihhh.. dahsyat yg blaku kt msia skang.. dulu gula.. skang minyak lak. >.<

Aboy93 said...

Semalam balik kampung, orang kg kate separuh dari pokok kepa dah jadi pokok kelapa sawit..
hehe.. =) abisla.. lepasni kelpa naik..

Nurul Syuhada said...

Zizul : alamat botak la rambut lepas tu..hehe

Azhan : kita kena lakukan sesuatu sbg rakyat...!!

Nadhya : ta[i jgn lupa rebud dulu..nti rosak blender..hehe

Anisa : x tau la lepas ni apa lak yg naek...naik minyak kutt

Aboy : kalau harga kelapa pun naek, kite makan msakan yg rebus2 je la..haha...