Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

aku takut, die berani

Dalam banyak2 binatang...aku paling suka ular...tapi dalam banyak2 binatang..aku paling geli dengan ular...

ni gambar mase aku form 4....gila jelita muke aku kan?hahaha

ni lak setelah 9 tahun berlalu...masih lagi penakut...aku geli ular tu die bergerak mcm nak belit leher aku...waaaaaaaaa....

ni anak buah aku..nama die najwa...die mmg sangat berani!!

hahaha...cool kan anak buah aku...umur baru 11 tahun tuu...ermmm...ni lak muke aku kalo ular tu ade kat tangan..amacam..cool x?

mau tak cool..aku bajet kalo ular tu bergerak..aku campak je kat tanah....takde la liar sgt nak berlengkar kat leher aku..yuckksss...

3 comments:

bunga said...

eeee..geli..bunga takut la kat ular..

Mawar Merah said...

Dh lm teringin nak pgg ular juge. Dlu nak pgg kt zoo, mak mrh kata nnt tgn jd buruk. Skrg nk pgg still xleh, hubby kata "Jangan!".

~♥ iella ♥~ said...

saya juga seorang yang penakut & geli pd ular...

yg betulnya " cacing pun sya geli"

hihi

http://fadthnwan.blogspot.com/