Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 13, 2011

mood yang tak keruan

Banyak sgt isu yang melanda diri aku lately...nak kata salah aku? x jugak...ntah la...niat yang baik, tujuan ikhlas...tapi kalau orang tak nak appreaciate malah kadang2 aku rase mcm mendukung biawak hidup...mcm melepaskan anjing yang tersepit...sounds bad huh?

mmg pun....

sorry kalau terasa...dah penat la menanggung kesusahan semata2 nak membantu orang lain...hmm..nak citer kat sini secara terbuka ke tak nak eah?hurmmm

kalau cerita, mcm mengaibkan org je la pulak...so aku kansel je la nak citer kat sini...awawawawawa...

lately aku rase tekanan hidup agak hebat...kalau org takde kat samping aku mungkin x tau betapa dasatnye tekanan yang aku rase...

but please take note, ni semua atas urusan kerja..bukan personal life...aku cuba kurangkan tekanan hidup dengan tidak menginvolvekan diri dengan sesiapa...tak terikat dgn sapa2...aku cuma mau perjalanan kerjaya aku berjalan lancar...

I'm trying to do my work proffesionally but because of other people, sumtime i become so emotional...

**muke je nampak tabah, hati senang goyang gak...hahaa....

macam2 ingin aku ceritakan kat sini...tapi masa pun kurang sekarang ni...nak duduk kat kerusi sendiri pun susah...wawawawa...

apa pun, aku harap, kemelut ini akan berakhir....walau dengan cara apa sekali pun...amenn...........

2 comments:

TWEETY BERT said...

po tu

Mawar Merah said...

MM pun sdg mengalami bnda yg sm. MM lg la xkuat. Rs mcm nk benti je keje skrg ni n buat keje len. Sbb competetors byk btol yg nak rmps kuasa. Sabor je la.