Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Dia takkan berjaya...

Walau apa pun yg kau buat..

aku tau kau takkan berjaya...

Walau dah bermacam cara....

namun kau tetap x berjaya....

Dari dulu hingga kini kau mencuba...

kau tetap x berjaya....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Siapa yang tak berjaya tu??



Dari dulu suka tgk gambar dia...walau macam mana dia cuba buat memek muka...die selalu gagal untuk kelihatan buruk..apatah lagi hodoh...tapi makin comel.... Sapa setuju??


Acer terai layan gambar kat bawah ni...curi dpd FB die..mintak ampun ye Heliza..!! Teman curi gambar kamu...hhehheehe...


Ini pulak wajah dia yang ayu dan jelita...Heliza memang cantik :)





2 comments:

akmal said...

memang dia sangat comel..beruntung la dpt wajah cantik+manis mcm tu. :)
tp, mmg semua makhluk ciptaan Allah itu indah...hehe

Siti Aniza said...

yup2..org kata mata aq mcm dy..muahehe..*perasan sudah* tp dy memg cntik..