Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 6, 2011

catatan perjalanan

Setelah berhempas pulas pujuk bos aku untuk cuti selama 2 hari..maka aku dibenarkan bercuti..hehhee..aku temankan kakak aku g kursus kat Langkawi... rugi la pulak g tempat pelancongan kalau sekadar berkursus je kan..maka aku n kakak aku lanjutkan tempoh berada di langkawi selama empat hari..kursus sepatutnya habis ari ahad...Inilah aksi aku ngan akak aku yg g holiday kat Langkawi baru2 ni..hehe..

Ni dekat float...dekat area hotel ngan ktrg duduk tuade je yg gugat ketenteraman aku..huhu...

Kunun2 nk terjun..air kat situ bukan dalam mana pun..huhuhu...

Ini dekat area hotel yangkitorang duduk tu....mmg sgt cantik view die...
Akak aku yg keriangan..hehehe

Ni dekat Pantai Cenang mase ktrg tgk Sunset kat The Cliff...

Ade jeti apa tah mase ktrg dalam perjalan nak g naik keta kabelSetelah 2 jam menanti..dpaat gak naik..hihihidah la beratur skt punye lama...ni dah terjelepuk mase kat puncak...penatt...hari terakhir kena la balik..bye2 langkawi...