Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

mcm mana rupa aku kalau x pakai tudung?

Orang kata, orang yang pakai tudung ni misteri..sbb org tak tau mcm mana rupa die kalau die bukak tudung...



pernah jugak orang request nak tgk gmbr aku kalau x pakai tudung...





Aku x kisah pun orang nak tgk gambar aku x pakai tudung...aku sudi share...




Gambar di bawah aku capture mase kat bilik rumah aku...




Abaikan sahaja keadaan bilik yang bersepah2 tu ye...




Diambil pada pukul 12.00 malam tadi...




Mata susah sgt nak tido.....





Demi memenuhi hajat rakan2 yg teringin nak tgk gmbr aku tak pakai tudung, sila la layan gambar di bawah....




layannnnn......


>


>


>


>


>

>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>


>




Aisehman...black out pulakkk...sorry guys...nanti aku cari gambar lain pulak yee....


Huhuhuhu....

1 comment:

blogtube said...

aSSalamualaikum... empunya blog 'salam kenalan'


alamak... baru nak nengok dia xpakai tudung camne... dh blackout 'xmerasa nak tgk!'

blog nurul menjadi salah 1 list terjah bersama myobw...