Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

Macam mana nak teruskan kehidupan neh??

Kt umah aku, kitorang duduk bertiga....Aku, Nani n Suha...

But aritu Nasuha dah kawen..kurang dah geng aku sorang nak berhuha huha....huhuhu...

Kenduri beliau kat Quantan aku g..siap tumpang Nana pasal tenggiling aku merajuk..ni sume gara2 aku sibuk plan nak trade in die...merajuk bukan main da tenggiling aku tuh...
Ni la suasana kenduri kat Kuantan...simple tapi meriah yang amaaattt...bayangkan...lembu je 4 ekor...

Dan disebelah asben die, buat kan Kelana Jaya dan aku bertanggungjawab kena jadi perapit die...wah...amek berkat sudah aku neh....Anyway...tahniah kepada Nasuha n Ejam...korang mmg kapel yg sempoi...semoga ikatan ini berkekalan hingga ke akhir hayat

1 comment:

TWEETY BERT said...

ooo.. kene tukar baru la tu