Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 17, 2011

ada bakat ke?

Hahaha...mcm segmen kat Tom Tom Bak..untuk kite-kite ajeee la plak...hehehe...

Tapi aku saje try mengasah bakat dalam bidang lukisan..aku tau aku mmg takde bakat..tapi saje nak lukis...

Aku tak sampai hati menjadikan orang lain sebagai model bagi lukisan aku..cukup la muke aku sendiri..hehe...

Mari kita lihat step2nye.. :)

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
Ini adalah melakar bahagian muke...aku sedang cuba sedaya upaya menampakkan wajah yg sedikit kurus...hahaha....
Ni pula adalah proses melengkapkan wajah aku dibahadian muka...dan lupa juga kelepet2 kain tudung supaya nampak natural...
Hampir lengkap lukisan aku dimana aku cuba untuk melakat bekgraun aku....konon2 aku tengah dok dalam tenggiling aku...
Ini ialah gambar asal yang diambil selepas main meminten ngan Nani...amacam...sama x?

Hah...x sama??Aku takde bakat??

OK FINE...!!KBAI

1 comment:

abah khalisha said...

mata bengkak pas nangis ka?