Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

Nak g jalan2...Bandung here i Come..!!

Aku sebenarnye dah tak sabar nak ke Bandung bulan depan...Macam2 plan ade dalam kepala aku nak shopping apa kat sana....

Hehehe...for those yang dah tau...yes...I will prepare sumting for next year agenda...insyallah kalau x de aral melintang kan :)

Saje letak gambar2 aku bercuti ke Langkawi ari tu pasal nak cari mood holiday...Otak kusut sikit lately....
Tujuan g bercuti ni mula2 memangla nak meneman akak aku yg g kursus kat sana..alang2 meneman, bior le enjoy ye dak..haha...die tu mmg selalu g kursus tempat2 peranginan..so memang terbaekkk la kann...hahaha...

Aku ambik peluang ni utk release kepala jugak bile keluar neh..Mak aku pun dah eksaitet nak berjalan...die pun x penah g Bandung lagi..so aku bawakkan lah...dengan harapan, lutut mak aku kuat dan boleh berjalan..kesian kat die...bukan larat sangat dah mak tu....

Terlompat katak lak..aisehhh... :p


Lepas g bandung ni kenala kumpul duit balik utk "agenda" lain tuh..hehehe.... Harapnya yang ni last lee... hahaha...malas nak sembang lebey2...doa2kan je la aku ye :p


Ini acik aku yg salu bawak aku g holiday..hahaha....pose skettttt

2 comments:

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik

Cik Su Life Cycle said...

suke nya dapat holiday