Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

Pengantin Syantik

Ramai betul artis2 yang berkahwin kebelakangan ni... Alhamdulillah mereka dah bertemu jodoh masing2...dengan pelbagai tema, warna dan gaya..Kesemua pasangan pengantin mempamerkan pakaian dan design yang pelbagai...Cukup cantik n mempesonakan...Kat sini aku wat list pengantin pompuan yang aku paling suka tengok...Cukupppppp jelita... Orang dah memang cantik, pakaian plak mmg cun gila...ditambah dengan mekap yang menaikkan seri pengantin derang...cun!!

Shera Ayob (Isteri Zahiril Adzim)

Pengantin perempuan yang sangat perfect dan comel di mata aku...sukeee sgt tgk die...baby face gituuu...kalau dapat anak nanti mesti comel...mak die comey, ayahnye hensem...phewww....rase nak tarik2 pipi dieee!!

Samihah Sheikh Ali (Isteri keempat Salih Yaacob)

May be berbekalkan muka yang mcm kacukan arab-melayu menjadikan perempuan ini cantik..hehe..No wonder la Salih Yaacob terpikat....Tema perkahwinan die yang kaler kuning wat aku berangan kalo aku kahwin pakai kuning gak...ala2 diraja gittuuuu... :) Agaknye berapa ramai kaum adam yang jeles dengan Abang Jem pasal apat isteri secantik ni....hehehe...g la belajar ngan abang jemmm...kelas kau abang jemm!!



Nursyella Kamarudin (x tau isteri sapa.. :p)

Antara perkahwinan yang kontroversi di Malaysia...dengan belanja kenduri die sebanyak 15 juta..dengan gaun die yang berharga 60k...pheww...harga baju die je leh wat 3 kali kenduri kawen aku...hahahaha...Kontroversi tentang Nursyella ni jugak tentang siapa suaminya kerana beliau enggan mendedahkan..mcm pelik je...Rasullah suruh maklumkan perkahwinan supaya dapat hindari fitnah...ni kesudahannya Syella dikaitkan dengan 2 VVIP negara...mula2 dgn CEO proton kalau x salah aku yang sekarang ni dengan Tan Sri Musa Hasan..aku pun x sure siapa suami die sebenarnya..kita tunggu jelah kenyataan dpd Syella sendiri nti...hehehe...

Tapi apa yang aku suke ialah tentang wajah die...comey...mcm org Korea + Cina....kulit putih, design muka cantik...so x hairan lah die leh sambar VVIP..dapat keta Audi lagi kauuuu..peghhh... kalau orang kata die ni anak raja mana2 pun may be org pecaya sebb die lawa...x setuju ngan aku? tak peee...hehehe...

Tapi dalam ramai2 pengantin lawa kat Malaysia ni still x leh lawan Wedding of the year neh...kan kan kannn??


Menci..menci...menci...hehehe....terima aje lah seadanyaaaa :p

No comments: