Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

salah org lain, aku pun kena...grrrr....

Pagi ni keje aku perasan banyak org pandang keta aku semacam jew....

Ntahla..aku wat x sure je la....sesampainye aku kat opis, Mt Engineer, Firdaus tegur...


"weh...no plat ko mana..??"


aku blur...hah???

Aku cek sekali imbas je...haah..no plat aku dah takde...mana plak peginye..?? Aku terus mesej bambam...bgtau yg no plat aku hilang....

Die terus kol n tanye...."ko dah cek ke belom??ntah2 pasal kita eksiden semalam..."

Lorrrrrr.....
Aku lupa aku eksiden semalam....dengan sebuah teksi ke limosin tah...ade cop carlsberg kat keta die....

Mase tu kitorang round2 KL...kat traffic light lampu merah....bila hijau je, kitorang terus je la gerak ke depan....tibe2....

Dukkkkkkkk...!!

Oh mai goddd...!!


Ade siren polis dpd arah kiri menandakan ade VIP nak lalu..n keta yang belah kiri yang sepatutnya benti sebab lampu merah, terus gerak ke depan pasal nak bg laluan kat VIP tu..tapi yang mangkuknye....

Lebey kurang mcm ni la Polis yg eskot VIP tu....

Kalau ye pun nak bg VIP tu lalu, ko bergerak la ke kiri...bg ruang VIP tu nak lalu...bukan pakai langgar je lampu merah...Tak ke bahaya kat pemandu lain?? Marah betul aku...!!

Agaknye mcm ni muke bambam marah semalam..hehehe....

Ermmm...nilah hasilnye tenggiling aku..x memasal terbang duit aku lagi nak letak no plat baru...wwuwuwuuwuww...sedeyy...aku nak save bajet nk g Bandungggggggggggggggg...!!! t.t

Comey kannnnnnn.............?

2 comments:

TantePiya said...

x cukup dengan stereng, no plat plak.. hahah

Nurul Syuhada said...

sian tenggiling masu...hehehe...