Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

sweettttttt gitewww

Ade sesetengah lelaki yang mudah untuk tarik perhatian aku...kalau zaman aku remaja n budak2...aku lebih mudah teratik dengan ciri2 fizikal lelaki yang kurus n tinggi, lepas tu pakai baju longgar2...mcm hansummm je aku tgk..hehe...

Tapi bila aku makin tua, semakin kurang aku tgk ciri2 fizikal...(may be sbb dah tua or dah serik dgn kenangan lalu...hahahaha....) aku lebih suka tgk cara lelaki tu membawa diri mereka...contohnye mcm kat bawah neh la... :)

1. Lelaki yang selalu menemani isteri yang mengandung....


Nampak sweet je kan? Kalau nampak suami tlg isteri angkat barang, bukakkan pintu kereta, tlg masak n sebagainya yg pompuan biasa buat tapi bila wife die mengandung, die plak yang take over...hu~~~~ (ini x bermakna aku minat suami orang taaauuu...!!)



2. Lelaki yang pandai memasak


Kalau kat Malaysia ni, bila kita sebut laki yang pandai masak, ramai antara kita yang menbayangkan laki tu lembut, x macho dan sebagainya....padahal ramai je chef2 yang maskulin kat dunia neh...antara tokoh lelaki yang pandai masak ialah arwah ayah aku la..!! Die masak cedapppp.... Yelah...hari2 biasa kan isteri yang masak...but bila sekali sekala suami plak yg masak mmg terasa kelainannya...hehehe....

3. Lelaki yang bawak beg tangan pasangan die


Sesetengah laki x kisah...sesetengah lelaki nak jaga ego...sesetengah laki suke plak offer nak bawak...bagaimana pasangan anda? Hahahahaha... (aku dah jumpe semua kategori yg aku sebut tu :p)



Pada aku, lelaki yang sanggup tlg pasangan die bawakkan henbeg mmg nampak shuwiitt....sebab laki tu sanggup runtuhkan ego utk pasangan yg die sayang2 tuh..hehe...yelah..lagi pun kadang2 dalam henbeg tu ade gak barang laki tu....mcm dalam henbeg aku sendiri kadang aku bawak kunci keta, dompet die, buku die... so pe salahnye sumtime laki tu tlg plak bawakkan...kan?kan?kan...?hehehe...baru la berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...walllaaaweehh....


4. Laki yang suka bersukan n nampak berpeluh2...



Haaa...aku tau ramai antara awek2 kat luar sana minat die kan? Oh Khairul Fahmi...jom dating...hahahaha....Lelaki yg kuat bersukan mmg aku suka...sbb die concern pasal kesihatan die n bukan sekadar hobi je...aku pun sejak dah keje ni la makin giat bersenam pasal nak jaga kesihatan...pasal ade antara kawan2 aku yg muda2 dah kena kencing manis, kanser dan sebagainya....penyakit datang x kira usia zaman sekarang neh...so kena amalkan gaya hidup sihat...badan kena sihat...tapi badan aku x pernah kurus2...kahkahkah....


5. Lelaki pakai kopiah

Korang tau sapa laki ni?korang tau sapa dak kecik pakai tudung tu? Yang laki tu arwah bapak ku...yang budak kecik tu haku...hehehehehe.....So korang faham kenapa aku suke laki pakai kopiah..itu serupa bapakk aku daaaaa...hehehe....


Tapi ini taste aku dan padangan aku dan bukan menggambarkan taste dan pandangan semua perempuan..lain orang, lain citarasa die...hehehe...anda bagaimana? :)

No comments: