Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Bandung - Day 4

Inila muke aku yang tak leh blah mase dalam perjalanan ke Tangkuban Parahu...pada hari ni kitorang sewa van...dapat la kami berenam g naik 1 keta je...
Pejalanan ni memang memeningkan kepala..jalan die simpang siur mcm jalan ke genting hailen...peghhh....bergoyang kepala aku tau...tambah dengan loya yang masih belum hilang...my face tells everything kan?hahaha....

Kat atas ni suhu die sejuk...nyaman je..but x de la sampai mengigil...ade kuda kat atas ni...

Aksi nani di kawah gunung berapi.... :)
Kat sini kiri kanan ade kdai jual souvenir...
Aku cuma amek gambar kat kawah ratu je...ni pun pakse je muke tu senyum...sian aku kan?wuwuwuuwwuuw...
mase ni habuk banyak..tu pasal mata aku mcm tu...
mase ni baru sampai kat atas tu...pale pening..muke mcm mintak penampar..hahaha...
lokasi wajib bergambar kalau ke sini
Kat atas ni kalau korang nak tau ade satu blik rehat...kat bilik rehat ni ade sofa..ramai ibu2 menyusukan anak kat sini, warga emas yang nak berehat dan org pening mcm aku yang tido selama setengah jam kat bilik rehat ini..hahahhaa....

Lepas kena kejut ngan Nani, kami ke kebun strawberi...petik n makan..nyum nyumm!!

tapi aku x makan walau sebijik pun sebab lupa..sampai bawak balik KL...smue dah hancur..hahaha....aku gagah kan diri yang lembik utk join derang petik buah stoberi nehh...
Lepas lepak kat sini, kami ke sapu lidi...wowww...lawa gila tempat nehh!! macam zaman kesultanan melayu Melaka...wawawa..mcm la aku penah ade kat zaman tu erkk :)

Aku ngan bam apa lagi...terus kayuh perahu..ala2 romantik la konon..hahaha...sweet kan tempat ni?
Sebenarnye tempat ni tempat makan, resort pe benda tah..korang refer la kat sini k?

Sessi makan2 secara berjemaah.. :)
Me and Nani

Dan lepas puwut da kenyang..kami balik ke hotel...badan penat...maghrib tah ke mana, isya tah ke mana...aku terus tido tanpa mandi atau makan atau semayang atau~~~~~

Aku fengsan agaknye...hahaha....nanti aku upload gambar2 menarik di bandung k...entry lepas ni, last day in bandung :)

No comments: