Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 11, 2011

Nurul Elfira Loy

Setiap hari Ahad kul 7.30 ade rancangan pasal percutian yang ditaja oleh Air Asia..semalam aku sempat tgk dan artis jemputan die semalam ialah Nurul Elfira Loy....

Selain aku suke tgk rancangan2 percutian neh, aku suke tgk si El ni...comey...

Lama2 aku tengok muke die, aku rase muka die mcm seseorang..korang setuju x?

Sumber gambar : http://nurulelfiraloy.blogspot.com/
Bakat lakonan die mmg leh puji la...best tgk die...dulu ade gak tgk die lam cite tentang bulan yang bersiri punye...muke jenis melayu tulen yg cantik...harap2 die maintain x seksi...
Baru je berusia 17 tahun...baru lepas SPM...harap2 die berjaya.. :)

Nila muke orang yang aku kata mcm muke die tu...Umie aida...ade persamaan x?
Ke mata aku sorang je nampak mcm sama eh?ehehehe....jangan pertikaikan siapa lebih cantik atau comey sebab dua2 ade kecantikan semulajadi yang tersendiri :)

6 comments:

abah khalisha said...

mcm nani punya psal pun ada gk...

anis said...

ada iras2 lah .

Kak Imun said...

Betul la, kak pun perasan Elfira ada iras Umie Aida. Klu mereka berlakon bersama, mesti best tengok.....:)

hafiz hafizol said...

eh mmg ada iras2.. huhuk

Ryha Feyzal said...

dah lama jugak saya perasan.
especially tang kening.
tp 2-2 muka pure malay yang cantik.

Nana Leina said...

boleh la tahan.. muka cuma kening xsama..hahaha