Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 15, 2012

Kelebihan berpayudara kecil..ops :p

Tadi aku melawat blog peberet aku...menarik plak baca info ni..hehe... jom kita tengok..!!

Kepada wanita diluar sana ,anda tidak perlu risau atau bimbang dengan wanita yang mempunyai payudara lebih besar daripada anda.Jangan sesekali berasa rendah diri dengan saiz payudara anda yang kecil. Setiap kejadian pasti ada kebaikan.Begitu juga dengan payudara yang kecil.Berikut merupakan beberapa faedah payudara kecil:

1. Elak gangguan seksual Kepada wanita berpayudara kecil, anda dapat mengelakkan diri daripada sekumpulan lelaki yang selalu memandang payudara dan suka membuat gangguan seksual terhadap wanita.
Ya memang betul sebab lelaki memang mudah tertarik melihat bahagian "itu" dan memiliki aset yang sedikit kecil memudahkan untuk menyembunyikannya :p

2. Penyayang dan setia Kebiasaannya wanita yang mempunyai payudara kecil lebih penyayang dan setia terhadap kekasih atau suami dan jarang berlaku curang.
Ni aku x sure..hahaha...

3. Kepuasan seks lebih cepatKepada kaum lelaki, anda tidak perlu bimbang jika tidak dapat memuaskan isteri pada detik malam pertama.wanita payudara kecil lebih cepat teransang dan mempunyai waktu klimaks dengan cepat berbanding wanita payudara besar.
Yang ni lagiiiiiiiiiiiii la aku tak sure..aku lom kawen..hahaha... OPPPSSS...!!4. Berpakaian lebih sopanWanita payudara kecil berpakaian lebih bersopan dan tidak terlalu mendedahkan payudara seperti wanita berpayudara besar.
Haah memang betul...sebab bila pakai baju besar dan tudung yang menutupi dada dah menghilangkan kewujudannya disebalik pakaian..hahaha....
5. Bebas melakukan aktiviti sukanMelakukan aktiviti sukan seperti olahraga dengan tenang kerana tidak perlu risau kerana payudara kecil lebih ringan. dan senang dibawa kemana-mana.
Yang ni aku setuju sebab kalau "aset" besar kena plak pakai sports bra untuk menyokong "aset" tersebut....
6. Tidur pelbagai posisi Payudara yang kecil lebih memudahkan seseorang untuk tidur dengan pelbagai posisi sekalipun.Contohnya tidur meniarap dan menyiring.
Haah....sebab tak perlu nak kontrol sangat posisi tidur...hehehe...

7. Selesa tanpa coliPayudara kecil lebih selesa walaupun tanpa memakai coli dan bentuk payudara tidak begitu ketara disebalik pakaian.
Mungkin la selesa cuma aku rasa kena pakai jugak walau pun x nampak... :p

2 comments:

abah khalisha said...

menarik ni!

aleya_syaireel said...

im agree!! sebab ak x sk dgn keadaan yg gini..aishh..tp nk g mana kan..accept je la pe yg da diberi..huhu..SYUKUR!