Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 29, 2012

Irma Hasmie...semoga berbahagia....

Dahulunya, aku bukanlah seorang peminat Irma Hasmie...minat pun tak, benci pun takde lah... Bila die mula bertudung pun, aku wat tak endah je...

sebab kadang2 aku tengok perempuan yang mula berubah ni setakat pakai tudung belit2 kepala je....pakai tudung hanya nak jadi fesyen je...segelintirlah..bukan semua...
 Tapi semakin banyak aku lihat penampilan Irma Hasmie ni, semakin aku akui keikhlasan die untuk berubah... Cuba tengok paras tudung dia...melebihi dada kan?

Ini maknanya die faham konsep menutup aurat tu... Tudung labuh dengan baju besar yang langsung tak menampakkan susuk badan... Alhamdulillah...sejuk mata memandang...

Dia yang dahulunya lebih dikenali dengan imej seksi, kini mula beralih menjadi muslimah sejati...Inilah yang dinamakan Hidayah Allah...

Syukur ya Tuhan....

Perubahan Irma Hasmi ni bukan sahaja menyejukkan mata, malah mampu menukar persepsi sesetengah gadis yang enggan menutup aurat kerana menganggap ianya menyekat kebebasan berfesyen....
 Walhal sebenarnya menutup aurat itu tampak lebih manis dan memikat...

Aku doakan Irma Hasmi akan berbahagia bersama dengan asbennya yang kacak (sgt secocok..!!!) dan dirahmati Allah hingga ke syurga....amin.... (Sumber gambar ; Hatta Dolmat)

3 comments:

skulluv said...

suka dia dari dulu lagi.hehe

Nasuha said...

cntik bla dia pakai tudung..

anamizu kaito said...

irma & hasben die sgt padan ^___^







Luv,
cik ana