Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

kenyataan balas dpd Tunang aku...

Selepas meneliti blog aku tempoh hari, tunang aku menyatakan aku patut rasa beruntung sebab memiliki beliau.... Mari kita hayati alasan beliau...

Kategori 1 - Perempuan budak sekolah

a) Lelaki jambu

 "Aku memang jambu mase sekolah dulu.... ramai gadis tergila2kan aku..kau je tak tau...dan aku masih jambu hingga kini..."

b) Atlet sekolah
 "Aku kat sekolah dulu main bola tau tak...haaa...ko tgk la aku masih aktif main bola...huh..!!

c) Pengawas sekolah

 "Bagi melengkapkan pakej lelaki idaman..aku jugak pengawas sekolah kalau kau nak tau.."
Zaman berlalu, usia meningkat....naik pula ke level kedua...
Kategori 2 - Penuntut IPT

Pada kategori ini, faktor X selalunya diberikan keutamaan...

a) Yang stylo
 
"aku mase zaman student stylo...rambut style taw takk!!"
b) Yang bawa kereta

"Aku ade kerete...ko jangan la risau walau pun kampeni yang kasi...ahhahahaa..."

c) Member sekelas
"Aku ni kelas takde pempuan..so ko takyah risau aku takde rekod kapel ngan kawan sekelas...hahaha..."
Zaman berlalu, usia meningkat....naik pula ke level ketiga...
Kategori 3 - Dah kerja
a) Bad boy
"Aku kan dikenali dengan nama budak nakal..ishhh..tu pun nak aku bg tau lagi...ishhh.."

b) Karier yang teguh
"Aku ni walau pun bergaji takde la beribu2...takat nak tanggung kau sorang leh sangattt lah..insyallah.. :) "

c) Yang lucu
"Bukan ke aku selalu buat kau ketawa???aku ni kelakar betul tak..."

d) Romantik
 "Alah..takat nak romantik ngan kau, celah gigi je beb...tapi aku setia tau tak..bukan playboy..."

e) yang warak
  "Semoga dengan kewarakan aku leh membimbing kau ke jalan yang benarrr..."


"So, moral of the story ko kira beruntung dapat aku.."


Ni semua statement die yang aku olah semula...hahaha..yelah Bam oi...aku bertuah dapt ko..hahaa...cuma  rase tukujut sikit tgk ko kurus zaman dulu2...hahahahaha....

6 comments:

Ety said...

hahaha. comelnyaaa. kelakar tapi sweet sangat :D

Prince of Noob said...

hahahahaha yang ni serius lawak... beruntung la awak ada tunang macam tu... jaga dia baik2 ye

Ahmad Shukri Mokhtar said...

perempuan selalunya beruntung. X macam lelaki.. Yg slalu dipersalahkan bila berlaku perpisahan.. Lelaki miskin harta selalu kaya dgn kasih syg, namun harta juga jd pilihan. Lelaki yg kaya harta, miskin dgn perhatian dan kasih syg, krn mampu mpunyai bnyk pilihan .. akhirnya manusia sememangnya tak pernah cukup dgn apa yg ada bila tgok rumah besar org dgn membandingkan rumah papan sndiri. Carilah titik pertemuan, bukan menjarakkan jurang perbezaan..

saya ingin tahu je... said...

aku pun terkejut tgk kau kat BK &skg...kau pun kurus jgk..huhu..tp skg....huhu

KhaiRin : anies said...

hahahaha..mcm2

Nurul Syuhada said...

tq for the comments...hehe...insyallah sy jaga die dgn baik..doakan hubungan kami berkekalan hingga ke akhirnya...

sy tak pernah cari sebarang jurang perbezaan antara kami...

sebab sy sentiasa mencari kebahagiaan dgn cara kami sendiri..doakan kami ye... :)