Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 15, 2012

Rahsia kurus tanpa diet kini terbongkar

Ramai orang suka kurus termasuk aku...hahaha...setiap kali balik kampung mesti kena bebel dengan abang aku sebab badan aku naik mencanak2 lepas kerja neh...hehehe...

macam2 dah nasihat die kasi, aku pun try amalkan but masih takde kesan...

Rupanya abang aku sedang buat research mase tu tentang diet yang berkesan... tak perlu tahan lapar pun boleh kurus bak kata beliau... abang aku dulu pun mok2 jugak but lepas die diet yang berkesan, die kurus...
 ni abg aku...huhu..

tapi mak aku marah plak sebab die dah biasa gemuk, bile kurus nampak mcm orang sakit..pastu die naikkan balik badan die but takde lah gemuk macam asal...

kaedah dan cara semua die dah kaji dan amalkan dan terhasillah buku ni.. :)

jom jemput baca..!!
Buku " 8 RAHSIA MENGURUSKAN BADAN TANPA BERDIET dari Perspektif Sains & Sunnah " .Boleh membuat pesanan melalui talipon : 019 666 7250 atau email : drnormanmlk@yahoo.com.my...harga RM 30.00 ...kos penghantaran PERCUMA !!

1 comment:

suha Is me said...

acer bg sket satu care dr dlm buku tu..sinopsis ke..hehe..