Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 23, 2012

raya kali ni.... (entry bosan)

Beraya tahun ni berkemungkinan besar jadi tahun terakhir aku beraya sebagai orang bujang...Since geng2 bujang senang aku pun semakin berkurangan tahun demi tahun, maybe jugak tahun depan dah stop aktiviti kunjung mengunjung secara konvoi dengan rakan2 mase sekolah dulu..
 geng bujang senang

alahai..cepat bebenor masa ni berlalu.... 7 bulan bertunang macam tak rasa apa2..laju sangat masa ni bergerak...

20 syawal nanti, insyallah aku akan diijabkabulkan... ramai gak yang tanye,,tak nervous ke?

ntah le..buat masa ni aku tak rasa apa2 pun...ikut je perjalanan masa...may be sebab terlampau sibuk dengan urusan raya kot..dengan mengecat rumah lagi, nak siapkan barang hantaran lagi...
Raya pertama...

berbaloi jugak rasanya aku behenti keje dan jadi penganggur..hehe..nekad betul keputusan aku resign aritu... 2 bulan jugak le dok rumah... tapi mcm2 menda kena buat...ade gak hikmah atas apa yang berlaku neh... :p

tapi itulah..orang kata rezeki orang kawen kan..alhamdulillah..ada rezeki menanti lepas aku kawen..aku bakal sambung keje balik sejurus selepas aku kawen nti.. :)

kat mana? itu rahsia..nti aku update kemudian.. :)


(tetiba update personal things lak arini..hehhee...)


3 comments:

.:shura shushi:. said...

Rilex okay, jangan nervous, banyakkan senyum :))

aidil azuan said...

aik..nape pic i xde???

aidil azuan said...

aik..nape pic i xde??heheheh