Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 24, 2012

Iklan...

Assalamualaikum....

Kat sini aku just nk wat intro pasal majlis kenduri kawen aku...

As my deal with my khemah provider, aku kena promote bisnes die...hehehe... Hence, aku mmg totally satisfied with his service so aku x rasa rugi apa2 untuk tlg bisnes member...

So semalam aku saja share gambar khemah aku kat FB tapi ade seorang hanba Allah kata aku kawen patutnya ikut syariat..bukan nak menunjuk2 dan bermegah2...

Jangan kata aku, laki aku pun hangin.. He never know that I really have some deals with my friends that I will promote his service after getting quite high discount....

Then kenapa nak kutuk2 kata aku kawen x ikut syariat sebab menunjuk2...

Adusss....

Lain kali cuba baik sangka n kalau betul niat ikhlas nak tegur pun, why not u just PM me..? perluke nak letak kat wall bagi sume orang baca..??

Lepas kena saun, terdiam mamat tu..lepas bagi kata2 aluan sepatah dua kata, aku terus delete n block him.... Serve your right..!! He doesn't deserve to be in my friend list...soryy...

For me, orang busuk hati perlu dijauhi...hahahaha....

Ok, we go straigt to the iklan....

Kepada kawan2 yang berada di sekitar Kuala Pilah, Jempol Bahau dan lain2 leh la amek service khemah ngan member aku neh....

Dun worry, he will give the best service..!! serius...just take a look at these photos...


Can u see the colour? Memang naik..!! Frankly speaking Tokei khemah ni memang pandai bermain dengan warna..!!

Itu yang nampak majlis macam meriah...hehehe...Kalau nk tengok koleksi khemah2 die leh la usha2 dekat FB die di Start Here..!!  atau terus je kol tokei die... namanya Fairus, 012-6620436...

Korang mintak la apa service utk khemah, insyallah dia leh sediakan... :)

Thanks Fairus sebab bagi the best service to me.. :)

1 comment:

BERT said...

oo camtu kisah eh.. sapo deh laki tu.. ghoma dongki2 haha