Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 27, 2012

Introduction - Honeymoon at Phuket

Ramai pulak yang bertanya sebab berkenan dengan program hanimun aku kat Phuket aritu...

Memang seronok pun...kat sini aku share lah sikit2 mcm mana aku leh terjebak dgn hanimun kat phuket ni... Mula2 aku google pakej hanimun dan aku jumpa page ni...

 Korang usha la sendiri k..hehehe....

Aku ngan asben bincang sama ada nk ke Bali atau phuket... Bila aku tgk list hanimun dan aku usha dekat air asia, aku tgk flight yg paling murah ialah Phuket...boleh laaaa...hehehe...

So phuket jadi pilihan...

Kalau amek kat Zaufan ni, derang akan sub kan kita dekat travel agency lain dan agency yang aku dpt ialah Blue Sea Travel n Tours...


Kalau nak tau details...nanti aku akan update kemudian...sebab tips dan panduan ke sini agak panjang untuk diceritakan....

See u later k.. ;)


1 comment: