Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 25, 2012

The kawen day...

Kawen mmg perkara yg seronok sebab dirai macam raja...huhu... Malas nk cerita panjang...alah takat akad 5-6 kali tu bukan la best utk diceritakan ye tak..?hehehe... Alhamdulillah, segalanya berjalan sepertimana yang dirancang...
sangat2 thank you kat sedara mara yang bertungkus lumus dpd segi persiapan sampai laaa hari kenduri dan berkemas2...
dari segi pengurusan, hal2 makan memang aku x handle...tapi khemah, hantaran, persalinan pengantin, memang aku yang in charge...rasa puas hati bile dapat buat semua tu dengan hasil tangan sendiri...
thank you jugak kepada kak ipar aku yang sponsor kek kawen dan hantaran...atuk yang sponsor goodies...
akak aku a.k.a acik yang byk berkemas dan mengecat dan semua lah..nk ckp thanks kat setiap orang kang x cukup 1 entry...hehehe.... terharu rasa bile kawan2 datang meraikan majlis...love u olsss..!!
Doakan kami bahagia hingga ke syurga...
(Ini pic utk outdoor yang aku amek mase hari ahad...kenduri aku hari sabtu...huhuhu...)

2 comments:

BERT said...

oo centu

Anonymous said...

1 pun xdak pic sy....uuwaa!!