Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 3, 2013

blog feberet aku

Even aku jarang update blog, dan lagi pun aku bukan blogger top ngetop..hehehe..aku mmg suke baca blog...ade  6 blog yang aku salu terjah dan boleh dikatekan blog diorang ni kbykkannya lelaki....

ini bukan blog yg berasaskan politik semata2...yg politik aku mmg suka baca cuma x nak share kat sini...itu aku letak dlm kategori lain..hehehe...

 1. Cursing Malay 

Blog ni aku terjah since 2010 kalau x salah aku dan blog ni lahir sejak 2006... ayat die kritis dan makan dalam...hehehe...dalam 90% percent artikel die aku setuju...cara die berhujah mmg die ade point yang tersendiri...bukan sekadar "bagi sy terpulang pada masing"... no..die ade hujah..dan hujah die agak kuat dan membuka mata...

2. Buasirotak

Blog ni agak hijau dalam dunia blog...tapi cara die menulis mcm blogger otai...walau pun aku bukan 100% setuju dgn apa yg die cakap, tapi aku suka dengan cara die berfikir... Dia ni jugak antara blogger yg selalu kena hentam kat blog2 top lain sebab suka promo blog die... hehehe..masing2 ade cara sendiri kan... dan blog die agak kritis terhadap isu2 semasa...agak kuat berblog yang mana aku rasa penulis die bukan seorang sebab hampir setiap hari die berblog...
 
3. blogbeginsatforty

Blog ni aku baru je singgah, tapi terus melekat..siyess...sebab  lawak tengok cara presentation blog die...sume entry ade muka die dan yang paling penting, ianya statik...hahaha....pada aku keyakinan diri die agak tinggi sebab die akan camwhore dimana dia berada dan dia akan kupas topik berdasarkan gambar dia...tapi ade jugak yang kata muka die mcm uncle seekers..hehehe...

4. Keretamayat

Blog yang aku berkenalan mase tahun 2009.. Blog yg da ade memiliki buku sendiri..wow...cara die berblog agak unik..x tau nk describe mcm mana...tp die kalau hentam orang mmg leh makan dalam oooo...blog ini boleh dikatakan agak islamik walaupun some time ayat die macam kasar...

5.  Jejaka terhangat

Cik jejaka terhangat..bile nk update blog...huhuhu...lama gila dia x update dah..mana beliau pg aku x sure...dia ni pun sama suka berhujah dan kupas isu2..antara menda yang aku suka, die suka bg tips dan panduan....terutama dalam hal ehwal blog... :p harap update dgn lebih kerap lepas ni yaaa..!!
 
6. Kak senduk


Kalau dilihat pada penyampaian, rasanya kita tau orangnya bagaimana..hahahaha...walaupun nama dia kak, tapi die dilahirkan sbg "abg" . Penulisan blog dia agak santai dan kita akan berimaginasi dengan tulisan dia...sebab dia suka cerita sesuatu peristiwa yang berlaku dengan cara yang santai dan lucu..masih teringat kisah die marah anak india jatuhkan barang kat kedai padahal dia yang buat,...kikikiki...harap kak senduk lebih aktif berblog lepas ni..

7. ayeemayam

Budak ni kalau jumpe mau tergelak 24 jam...die agak kreatif may be sebab die pun muda lg dpd aku...dengan grafik, cara kartun die dilukis, cara penyampaian dia...tengok header pun dah tau die macam mana kan...die mmg utilize skill yg die ade dlm bidang blog ni... tips yang die bg mmg karut gila tp mmg lucu...kepada encik ayem, i sajes u masuk raja lawak la...u got the talent...hohohoho...


Tulah antara blog2 yang aku suka baca walau pun x komen sgt..hehehe...utk sume blogger di atas, I am your silent reader...keep on blogging...!!


6 comments:

BERT said...

den pon suko baco blog2 tu

Prince of Noob said...

den pon ado kekekeke... tq so much puan syuhada for ur support

Mantot said...

Noob,
aku nombor satu.

Kau kena panggil aku Taiko

Nurul Syuhada Mohd Norawai said...

bangga kottt..blogger glamer komen sini...yiieeeehaaa...!!

-gedek! said...

Ayooh! Letak uncle antara blog2 hebat buat uncle kembang hidong, tahu! Tengkiu!

Prince of Noob said...

huh... baik tuan 'Taik'o hahahahahaha... gurau je