Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 2, 2015

Aku di media

Disebabkan aku bukan artis atau selebriti mahupun menteri, sesekali keluar surat khabar tu rasa sangat excited...hehehe...

First time muke kuar surat khabar Berita Harian sekitar Februari 2014 dan kali kedua pada Mac 2015...

Februari 2014

Pada Mac 2015, aku kuar paper, betul2 sebelah page yang ade muke abang aku plak.. What a coincidence... hahaha...Ayah Muchi bengang je sebab aku tak letak gambar die sekali...kikiki...

Apa pun thanks kepada member gua, Nasuha sebab sudi menepekkan muke aku kat surat khabar Berita Harian kali ni... :)



3 comments:

nini said...

Mesti syuhada simpan keratan akhbar tu kan kan kan ...hihi

Naniey Jemiey said...

untongla ada kawan keje media... suha next time tempek muka aku plak!!!!hahaha

Naniey Jemiey said...

untongla ada kawan keje media... suha next time tempek muka aku plak!!!!hahaha