Nuffnang Ads

me&bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

me & bam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2015

Serum Dr. Norman


Fuhhhhhhhhhhhhhhhh.....tiup sana tiup sini...sapu sana sapu sini....habuk banyak sangat blog ni...kena vakum dulu sedut habuk...vvvvvvrummmmmmmmmmmmmm....

Ok dah bersih...hahaa..!!

Tujuan aku menaip entry ini adalah untuk mempromote satu produk baru di pasaran.. Baruuu sangattt... Keluaran produk tempatan dan 100% bumiputera & muslim.

Taraaa...!!

Serum Dr. Norman..aku pun mula-mula pakai dalam tempoh dua minggu without any expectation.. Dah orang bagi tester, aku pun belasah je pakai..tapi tooo dia hasilnyaa....

Mula-mula aku share gambar ni, akak aku ingat aku pakai bedak..padahal sebenarnya memang tak...dua2 muka plain tanpa mekap.. tapi, serum tu tak boleh kurus kan muka ye..gambar selepas tu nampak tirus sebab itu gambar lepas bulan puasa...hahaha...
Dr Norman dan Kementeriaan Kesihatan Malaysia memang tidak dapat dipisahkan... Pastinya produk ini telah pun mendapat kelulusan dari KKM..boleh cek kalau tak caya..heh heh heh...
Ini testimoni jerawat...ghaib selepas sehari di sapu dengan serum ni...cayalahhh...

Ini testimoni pencerahan wajah...muka nampak lebih cerah dan segar...kalau tak caya sila lah terai yaaa...

Serum Dr Norman ini berfungsi untuk :
Ini pula cara penggunaannya....

berminat nak cuba.. ?

leh je hubungi nombor tertera atau leh contact aky kat facebook : https://www.facebook.com/nurul.syuhada.98478672


tocheyyy..!!

No comments: